بهترین برند هوشمند سازی ساختمان کدام است؟ (ویدیو مقایسه ۶ برند برتر)

بهترین برندهای هوشمند سازی ساختمان

برندهای هوشمندسازی ساختمان مانند Control4، کرسترون، ای بی بی و… با استفاده از راهکارهای مبتنی بر نرم‌افزار و سخت‌افزار، به صاحبان املاک و مستغلات کمک می‌کنند تا با هوشمندسازی و خودکار کردن بسیاری از عملیات، زندگی را آسان‌تر و مصرف انرژی را کاهش دهند.

سرویس‌های این برندها با جمع‌آوری داده‌ها از دستگاه‌‌ها، سیستم‌های گرمایشی، روشنایی و… به بهبود کنترل روشنایی، دما، تهویه مطبوع و… کمک می‌کنند.

فهرست مطالب

بهترین برندهای هوشمند سازی ساختمان

  1. کنترل فور (Control4) برند آمریکایی
  2. کرسترون (Crestron) برند آمریکایی
  3. ای بی بی (Abb) برند سوئدی – سوئیسی
  4. اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) برند فرانسوی
  5. اورویبو (Orvibo) برند چینی
  6. اینترا (Interra) برند ترکیه‌ای

۱. برند هوشمند سازی ساختمان کنترل فور (Control4) – ساخت آمریکا

خانه هوشمند Control4 به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت هوشمند سازی خانه شناخته می‌شود و بر ارائه سیستم‌های هوشمند خانه برای مصرف کنندگان حرفه‌ای و بازارهای خانگی متمرکز است.

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان کنترل فور control4

این شرکت، با ارائه سیستم‌های یکپارچه خانه هوشمند و راهکارهای اتوماسیون در سال ۲۰۲۳ برای بار چهارم (و به طور پیاپی) بهترین برند هوشمندسازی دنیا از نگاه نشریه معتبر CE Pro انتخاب شده است. شما با انتخاب این برند آمریکایی، کیفیتی پیشرو در کلاس جهانی را تجربه خواهید کرد.

در ویدیو زیر امتیازهای برند Control4 را نسبت به سایر برندها مشاهده می‌کنید:

 

خدمات برند هوشمند سازی ساختمان Control4

این برند ارائه‌دهنده‌ی دستگاه‌های کنترل هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد اجزای مختلف خانه خود از جمله نورپردازی، سیستم‌های صوتی، گرمایش و سرمایش، درب‌ها و پنجره‌ها و تجهیزات هوشمند دیگر را از راه دور کنترل نمایند.

همچنین Control4 امکان اتصال به اینترنت اشیاء (IoT) را فراهم می‌کند و سیستم‌های امنیتی هوشمندی را ارائه می‌دهد که امکان نظارت و کنترل امنیت خانه را به کاربران می‌دهد.

تاریخچه برند کنترل فور

اریک اسمیت، ویل وست و مارک مورگان در سال ۲۰۰۳ کنترل فور (Control4) را در آمریکا تأسیس کردند تا در زمینه هوشمند سازی ساختمان‌ها فعالیت نمایند. بعدها و در کمتر از ۱۵ سال پس از تأسیس، سیستم عامل Control4 به یک اکوسیستم بزرگ و پویا تبدیل شد که دیگر برندها از آن الگوبرداری کردند.

هم اکنون سیستم خانه هوشمند Control4:

  • از ده‌ها هزار دستگاه هوشمند شخص ثالث (Third Party) پشتیبانی می‌کند.
  • در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است.
  • در بیش از ۴۷۵،۰۰۰ ساختمان با موفقیت اجرا شده است.

برند هوشمند سازی ساختمانcontrol 4

مزایای برند کنترل ۴

  1. دارای نمایندگی رسمی در ایران (شرکت هوشمند سازی ساختمان پلان)
  2. ۱۸ ماه گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش
  3. قیمت کمتر و کاهش بسیار محسوس حجم سیم کشی نسبت به برندهای KNX
  4. رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم حتی برای کودکان و سالمندان
  5. امکان استفاده همزمان از سیستم سنتی و هوشمند
  6. پشتیبانی از انواع پروتکل‌ها و قابلیت ارتقا به مرور زمان
  7. اجرای سیستم‌های باسیم و بی‌سیم (وایرلس)
  8. کیفیت فوق‌العاده بالای محصولات و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  9. کنترل تجهیزات از طریق اینترنت، دستیارهای صوتی و SMS
  10. پیاده‌سازی در ساختمان‌های در حال اجرا، ساخته شده و قدیمی
  11. نصب بسیار آسان و تغییرات بسیار کم در تابلو برق و سیم کشی سنتی (بدون آسیب و تخریب)
شرکت پلان نماینده رسمی Control4 آمریکا در خاورمیانه و ایران

شرکت پلان اولین نماینده رسمی برند Control4 (کنترل فور) در خاورمیانه و ایران است و براساس قرارداد رسمی با این برند، حتی اجازه آموزش و گسترش شبکه نمایندگی Control4 را در ایران دارد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه هوشمندسازی با مشاوران ما تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۲۶۶۵۲۳۴۲ و ۰۲۱۲۶۶۵۲۳۴۶

۲. برند هوشمندسازی خانه کرسترون (Crestron) – ساخت آمریکا

کرسترون الکترونیک Crestron Electronics یا به طور ساده Crestron یک شرکت چند ملیتی خصوصی آمریکایی است که در حوزه هوشمندسازی و اتوماسیون خانه فعالیت می‌کند و بیش از ۹۰ دفتر در سراسر جهان دارد.

کرسترون با سیستم عامل اختصاصی Crestron Home و تولید کنترلرهای هوشمند و محصولاتی برای اتوماسیون در فضاهای سمعی و بصری مثل اتاق جلسات، کنفرانس، کلاس‌های آموزشی و سالن‌ها جایگاه ویژه‌ای در صنعت کسب کرده است.

برند هوشمند سازی ساختمان کرسترون

تاریخچه برند کرسترون

کرسترون در سال ۱۹۷۲ توسط جورج فلدشتاین تأسیس شد. وی ابتدا در سال ۱۹۶۹ به صورت شخصی آغاز به کار نمود و اولین پروژه خود را برای شرکت Colgate-Palmolive انجام داد. این پروژه مرتبط به ساخت دستگاهی بود که به خطوط مونتاژ خودکار کمک می‌کرد، تا مقدار مناسب پودر را در جعبه‌های مواد شوینده قرار دهند.

رفته رفته کرسترون در زمینه هوشمندسازی، تبدیل به یک برند بسیار مطرح شد. به طوریکه از سال ۱۹۹۸ یک رویداد آموزشی سالیانه به نام Crestron Masters برگزار می‌کند تا برنامه‌نویسان و طراحان سیستم‎‌های هوشمند، با آخرین فناوری‌ها و استراتژی‌های Crestron آشنا شوند.

نحوه اتصالات در سیستم خانه هوشمند کرسترون

Crestron Home به هر دو صورت سیمی و باسیم، با گستره‌ی وسیعی از تجهیزات صوتی، ویدیویی، نورپردازی، پرده‌های برقی، ترموستات، قفل‌های در، سنسورها، سیستم‌های امنیتی و سایر تجهیزات ادغام میشود.

یکی از بهترین برند هوشمند سازی ساختمان crestron است.

۳. برند هوشمند سازی ای بی بی (ABB) – محصول مشترک سوئد و سوئیس

گروه ABB، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر سوئدی-سوئیسی در حوزه فناوری‌های برق و اتوماسیون، خدمات متنوعی را برای مشتریان صنعتی و خانگی ارائه می‌دهد.

گروه ABB با حدود ۱۳۵۰۰۰ کارمند و فعالیت در حدود ۱۰۰ کشور جهان، یک شرکت سهامی عام است. دفتر مرکزی این گروه در زوریخ قرار دارد و سهام آن در بورس‌های زوریخ، استکهلم و نیویورک معامله می‌شود.

ای بی بی یکی از بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

تاریخچه برند ABB

شرکت ABB در سال ۱۹۸۸، با ادغام دو شرکت بزرگ ASEA از سوئد و Brown, Boveri & Cie (BBC) از سوئیس تأسیس شد. پس از ادغام، ABB به یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی جهان تبدیل شد که در بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشت.

در دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰، ABB به گسترش و تنوع کسب و کار خود ادامه داد و شرکت‌هایی را در صنایع مختلف از جمله رباتیک و اتوماسیون خریداری کرد. امروزه ABB در زمینه فناوری و هوشمند سازی ساختمان و تاسیسات، یکی از شناخته شده‌ترین برندها است.

خدمات هوشمندسازی برند ABB

به کمک ABB تا ۱۵۰ دستگاه باسیم یا بی‌سیم (فارغ از سیستم تغذیه) می‌توانند در یک سیستم هوشمند فعال شوند. هر دستگاه در ABB یک آدرس منحصر به فرد دارد که توسط نقطه دسترسی سیستم، شناسایی می‌شود.

برند ABB، خانه، آپارتمان و هر ساختمان دیگری را به یک خانه هوشمند تبدیل می‌کند. از کنترل پرده، نور، گرمایش و تهویه مطبوع گرفته تا کنترل درها. خانه هوشمند ABB بسیار راحت و کارآمد بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند.

 

خانه هوشمند ای بی بی ABB

نحوه اتصلات برند ABB

ABB از ارتباطات سیمی و بی‌سیم برای دستگاه‌ها و تجهیزات هوشمند پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از ارتباط سیمی، مشتریان می‌توانند از انعطاف بالایی در نصب بهره ببرند. این کابل‌ها را می‌توان به راحتی از طریق مجرای کابل برق انتقال داد و انواع مختلفی از ترکیبات سیم‌کشی را استفاده نمود. از طرفی، ارتباط بی‌سیم امکان استفاده بدون نیاز به اتصال کابل باس را فراهم می‌آورد.

راه‌اندازی و مدیریت تمامی اجزای سیستم ای بی بی از طریق رابط‌های استاندارد و معمولی صورت می‌پذیرد و با دستگاه‌های مختلف نظیر لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند سازگاری کامل دارد. همچنین، این سیستم امکان اتصال به برنامه‌های زمان‌بندی شده و استفاده از دستورات صوتی را نیز فراهم می‌کند.

۴. برند هوشمندسازی اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) – ساخت فرانسه

اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) به عنوان یک برند جهانی در زمینه مدیریت انرژی، اتوماسیون و هوشمندسازی ساختمان شناخته می‌شود که فناوری‌ها و راه‌حل‌های مرتبط را برای مدیریت انرژی و فرآیندها، به روش‌هایی ایمن، قابل اعتماد، کارآمد و پایدار توسعه می‌دهد.

اشنایدر الکتریک برای مدیریت انرژی، دارای خطوط سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و خدمات ویژه‌ای است و با همکاری با برندهای معتبری همچونAPC، MGE  Square D و Uniflair به رشد و کیفیت، نوآوری و کارایی پایدار دست یافته است.

بهترین برند هوشمند سازی ساختمان اشنایدر الکتریک

تاریخچه برند Schneider Electri

اشنایدر الکتریک شرکتی اصالتاً فرانسوی است که بیش از ۱۸۰ سال پیش توسط برادران اشنایدر تأسیس شد. این شرکت که به طور سنتی یک شرکت متمرکز بر سخت‌افزار بود، رفته رفته در حوزه نرم‌افزار نیز گسترش پیدا کرد و با گذشت زمان به یک سازمان جهانی متخصص در ارائه راه حل ها برای مدیریت انرژی و اتوماسیون دیجیتال تبدیل شد.

اشنایدر الکتریک در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور دفتر نمایندگی و بیش از ۱۵۰۰ نیرو مشغول به کار دارد.

جایگاه اشنایدر الکتریک در هوشمند سازی خانه

تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر، در سراسر جهان توسط سازندگان و فعالان حوزه ساختمان خصوصا صاحبان املاک، دفاتر، خرده فروشی‌ها، مراکز بهداشتی، هتل‌ها، مراکز داده و ساختمان‌های صنعتی به کار گرفته می‌شود و این برند موفق به کسب جایگاه مهمی در این صنعت شده است. هوشمند‌سازی ساختمان و تولید قطعات مرتبط با اتوماسیون خانه‌ها، از مهم‌ترین منابع درآمدی شرکت اشنایدر الکتریک محسوب می‌شود و باعث شده این برند یک غول چند میلیارد دلاری در بازار ساختمان هوشمند باشد.

برند هوشمند سازی ساختمان اشنایدر الکترونیک

 

۵. برند هوشمندسازی اورویبو (ORVIBO) – ساخت چین

برند هوشمندسازی اورویبو ORVIBO با فناوری‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء (AIoT)، به عنوان یک برند جهانی در زمینه هوش مصنوعی و اتوماسیون خانه شناخته می‌شود.

خدمات این برند به بیش از ۳.۵ میلیون خانوار در سراسر جهان ارائه شده و ORVIBO را به یکی از بزرگترین برندهای فناوری مسکونی در سطح جهان تبدیل کرده است.

برند هوشمند سازی ساختمان اورویبو

تاریخچه برند ORVIBO

این برند که در سال ۲۰۱۱ تاسیس گردید در حال حاضر با ۵۰۱-۱۰۰۰ کارمند خدمات‌دهی می‌کند.

اورویبو با ابداع محصولاتی همچون MixPad، به عنوان پیشگام در زمینه فناوری‌های هوشمند شناخته می‌شود و جایگاه خوبی را در بازار کسب کرده است. این برند بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد و به مشتریان در بیش از ۱۰۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد تا همه از یک زندگی هوشمند و دلپذیر لذت ببرند.

خدمات برند ORVIBO

سوئیچ‌های هوشمند ORVIBO انتخاب آسانی برای نصب به جایِ سوئیچ‌های دیواری سنتی هستند. این سوئیچ‌ها امکان ادغام با امکانات متنوعی مانند صدا، نورپردازی، سایبان‌های موتوری و سنسورها را فراهم می‌کنند.

این برند با داشتن سنسور هوشمند فرمالدئید و CO، امکان کنترل کیفیت هوا و دریافت هشدار در صورت افزایش غلظت گازهای سمی را دارد.

 

خانه هوشممند اورویبو

۶. برند خانه هوشمند اینترا (INTERRA) – ساخت ترکیه

اینترا INTERRA، یک برند ترکیه‌ای پیشگام در حوزه فناوری خانه‌های هوشمند و اتوماسیون ساختمان است. این شرکت با تیم‌های تحقیق و توسعه مجرب خود، راه‌حل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر استاندارد KNX را در زمینه اتوماسیون ساختمان هوشمند ارائه می‌دهد.

هدف INTERRA از این فعالیت‌ها، اطمینان از منحصربه‌فرد بودن همه محصولات و تطابق آنها با استانداردهای کیفیت بالا است. این شرکت با بیش از ۱۵ سال تجربه، اصالت و نوآوری را با هم دارد. همچنین با دارا بودن تیم متخصصی حدود ۱۵۰ نفر و کارمندان با استعداد در بیش از ۷۵ کشور، به موفقیت جهانی دست یافته است.

تاریخچه اینترا INTERRA

در سال ۲۰۰۸، اینترا به عنوان یک برند خانه هوشمند محلی تأسیس شد تا شکاف‌های محصولات برندهای بین‌المللی KNX را در جهت رفع نیازهای بازار ترکیه از بین ببرد.

با این هدف، اینترا اولین پنل لمسی KNX و محرک‌های ترکیبی خود را عرضه کرد و در کوتاه مدت به پرفروش‌ترین محصولات KNX در ترکیه تبدیل شد. طراحی مینیمالیستی، ظریف و بادوام پانل‌های اینترا، آن را به برندی شناخته شده در پروژه‌های KNX در ترکیه تبدیل کرده است.

برند هوشمند سازی ساختمان اینترا

خدمات برند INTERRA

مرکز تحقیق و توسعه INTERRA در سال ۲۰۲۲ به عنوان یک پردیس فناوری بازسازی شد و در حال حاضر با بیش از ۵۰ مهندس با استعداد، راه حل‌هایی را برای نیازهای خاص این صنعت ارائه می‌دهد.

اینترا اولین توسعه‌دهنده و سازنده پنل‌های لمسی KNX، سوئیچ‌ها، محرک‌ها، پورت‌ها و روترهای IP KNX در ترکیه است. ارزش اصلی این برند، منحصربه‌فرد بودن محصولاتش است که به طور گسترده در سطح جهانی توجه و تحسین زیادی را به خود جلب کرده‌ است.

معیارهای انتخاب برند هوشمند سازی ساختمان

  1. کارایی بلندمدت: شامل قابلیت‌ها، ویژگی‌ها، قطعات باکیفیت و عملکرد دقیق دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند در بلندمدت می‌شود.
  2. انعطاف‌پذیری: توانایی سازگاری و تنظیم سیستم هوشمند با پروتکل‌های مختلف، نیازها و ترجیحات متنوع کاربران
  3. سهولت استفاده: واسط کاربری ساده و آسانی که برای کاربران (حتی کودکان و میانسالان) قابل استفاده باشد.
  4. امنیت: در خانه‌های هوشمند حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.
  5. قابلیت هماهنگی: توانایی هماهنگی با سیستم‌های دیگر خانه هوشمند یا دستگاه‌های خارجی مانند تلفن همراه یا رایانه‌ها.
  6. قابلیت بروزرسانی و گسترش: امکان اضافه کردن دستگاه‌ها و ویژگی‌های جدید به سیستم با ظهور تکنولوژی‌های جدید بدون ایجاد مشکلات فنی
  7. قیمت: هزینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و نصب و راه‌اندازی نیز باید مدنظر قرار گیرد.
  8. گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش موثر و تیم پشتیبانی فنی قوی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

از میان دنیایی از برندها که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می شود انتخاب برندی که دارای ویژگی‌های فوق باشد کار دشواری است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم ۶ شرکت برتر این صنعت را که به عنوان بهترین برندهای هوشمند سازی ساختمان در دنیا شناخته می‌شوند به شما معرفی کنیم. پس با ما در مجله خانه هوشمند پلان همراه باشید.

بهترین شرکت های هوشمندسازی ساختمان

در ایران کدام برند هوشمندسازی ساختمان را انتخاب کنید؟

هر ۶ برندی که در این مقاله معرفی کردیم جزو بهترین برندهای هوشمند سازی ساختمان در کل دنیا هستند در نتیجه از نظر کیفیت می‌توانید روی تمام آن‌ها حساب باز کنید.

اما

موضوع اصلی این است که شما در ایران به چه میزان به دستگاه‌های اصلِ این برندها، گارانتی، خدمات پس از فروش واقعی و همچنین تیم پشتیبانی دسترسی دارید؟ چون برندهای معدودی در ایران نمایندگی رسمی دارند.

شرکت نوین اندیشان پلان، نمایندگی رسمی برند آمریکایی Control4 در ایران است و ۱۸ ماه گارانتی بدون قید و شرط و ۵ سال خدمات پس از فروش را تضمین می‌کند. 

 

چرا Control4 نسبت به رقبا در صدر برندهای هوشمند سازی قرار دارد؟

همانطور که گفتیم کنترل فور، نه به ادعای ما بلکه بر اساس بررسی نشریه معتبر CE Pro در سال ۲۰۲۳ برای بار چهارم (و به طور پیاپی) بهترین برند هوشمندسازی دنیا انتخاب شده است.

CE Pro یک مجله معتبر در صنعت هوشمند سازی خانه، اتوماسیون منزل، تکنولوژی‌های ساختمان هوشمند و امور مرتبط با این حوزه است. نام «CE Pro» به معنای «مصرف کننده الکترونیک حرفه‌ای» است که نشان‌دهنده تمرکز این مجله بر روی بازار مصرف کنندگان حرفه‌ای هوشمند سازی خانه و صنعت مرتبط با آن است.

برخی از دلایل انتخاب کنترل 4 توسط این مجله عبارتند از:

۱. استفاده همزمان سیستم سنتی و هوشمند

با استفاده از خانه هوشمند Control4 شما محدود به سیستم هوشمند نخواهید بود و میتوانید با حفظ کلیدهای سنتی در خانه (کلیدهای یک پل و دو پل) همزمان از سیستم هوشمند و سنتی استفاده کنید. این ویژگی به سالمندان و کودکان کمک می‌کند تا همچنان از کلیدهای معمول و آشنا در خانه استفاده کنند و همزمان از سیستم هوشمند Control4 نیز بهره ببرند.

همچنین با امکان استفاده همزمان سیستم سنتی و هوشمند در برند Control4، دیگر نگران اختلال های مرسوم در سیستم های دیجیتالی نخواهید بود.

کنترل 4 بهترین برند هوشمندسازی ساختمان

۲. سازگاری بسیار با سایر برندها

سیستم Control4 محدود به یک پروتکل خاص نیست و می‌تواند با سایر برندها از سایر پروتکل‌ها هم مرتبط شده و آنها را کنترل نماید.

۳. دارای راه حل‌های باسیم و بی‌سیم

در کنترل ۴ کاربران با محدودیت در یک نوع سیم کشی خاص مواجه نیستند و این برند برای هر مسئله ای راه حل مناسب خود را ارائه می‌دهد، از جمله راه حل های با سیم و بی‌سیم.

۴. کاربرپسندترین رابط کاربری

بیش از ۵ سال است که به صورت مداوم ناحیه کاربری Control4 به عنوان کاربرپسند ترین اینترفیس انتخاب میشود. به این معنی که هر کسی با هر سطح سواد و دانش و در هر سنی، میتواند از طریق اپلیکیشن Control4 و همچنین سایر واسط‌های کاربری، با سیستم ارتباط برقرار کند.

۵. ارتقاء‌پذیری و بروزرسانی با پیشرفت تکنولوژی

هم اکنون کنترل فور با بیش از ۲۰ هزار دستگاه در سراسر جهان منطبق است و این عدد رو به افزایش است. با اضافه کردن دستگاه‌های هوشمند جدید و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، شما می‌توانید به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا کنید.

۶. سناریوهای اختیاری

بدون نیاز به حضور نماینده فنی شرکت، شما می‌توانید سناریوهای دلخواه و گسترده‌ای خلق کنید. همچنین در بخش های روشنایی، صوت و تصویر و… تغییرات ایجاد کنید.

خانه هوشمند کنترل 4

۷. شبکه‌ای از نمایندگان رسمی و مستقیم برای حفظ کیفیت در ارائه خدمات

کنترل فور یک شبکه قوی از نمایندگان رسمی، حرفه‌ ای و آموزش دیده توسط خود در سرتاسر جهان دارد و تنها از طریق آن‌ها خدمات هوشمند سازی را ارائه می‌دهد تا مطمئن شود تمام اقدامات شامل طراحی، نصب و پشتیبانی طبق استانداردهای این شرکت انجام می‌شوند.

این ۷ مورد، تنها برخی از مزایای ویژه برند کنترل 4 می‌باشد.

سخن پایانی

برندهای هوشمند سازی ساختمان از جهات مختلفی مانند قیمت، حوزه تمرکز، بستر پیاده‌سازی سیمی یا بی‌سیم، میزان سازگاری با انواع برندهای لوازم خانگی هوشمند، پشتیبانی از پروتکل‌های استاندارد و… متفاوت هستند.

همچنین طراحی و ظاهر محصولات نیز در هر برندی متفاوت است و میتواند تاثیر زیادی بر انتخاب شما داشته باشد. به همین دلیل در نهایت، این شما هستید که باید بهترین برند را براساس مشخصات هر برند، نیازهایتان و بودجه خود انتخاب کنید.

مشاوره «رایگان» هوشمند سازی ساختمان

اگر در انتخاب برند هوشمندسازی و همچنین نحوه اجرا و هزینه هوشمند سازی ساختمان سوالی دارید حتما با ما تماس بگیرید یا فرم مشاوره را از لینک زیر پر کنید. در کمتر از دو ساعت پروژه شما قیمت گذاری شده و کارشناسان فروش جهت ارائه پیش فاکتور با شما در تماس خواهند بود.

شماره تماس پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۲۶۶۵۲۳۴۲ و ۰۲۱۲۶۶۵۲۳۴۶

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا
×

خانه هوشمند Control4

در صورت نیاز به مشاوره، از طریق واتس اپ با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

×